I'm never gonna shut you out


Sitter å käkar chokladdrömmar och väntar på bättre tider.. Hihi nä skoja bara! Försöker tagga ner lite för känner stressen krypa fram sakta men säkert. Skulle behöva sätta mig ner och plugga men är så förbannat trött.. Sen vill jag hinna se Gossip girl innan jag somnar, som jag längtat efter hela dagen.

Idag på varmköket fick vi faktiskt pröva på att göra sushi! Nog för att jag gjort det tidigare men fick lära mig att göra sånahär rullar med sjögräs, vet inte riktigt vad dom kallas. Så det var kul att få pröva! Men dock så smakade dom skit. Tacka vet jag de vanliga risbollarna med lax på.

Nåja nu ska jag sätta mig med småföretagande boken en stund och försöka göra någon nytta. Känner att de kliar i fingrarna efter att spela lite super mario också.. Mitt nya addiction! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en mysig dag :)

2009-04-21 @ 20:44:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah va bra!!! hoppas man blir bjuden på sjögräsrullar i sommar eller om man får lära sig själv...sommarn kommer snart även till Luleå..

2009-04-21 @ 21:17:46

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0