I got my heart set on anywhere but here


Nu har jag just tagit mig en lång varm dusch och målat mina tånaglar! Tänkte slänga in ett inlägg medans jag väntar på att dem ska torka. Idag har jag egentligen inte alls någon blogglust, jag är så otroligt trött. Om ett tag ska jag lägga mig i sängen och kolla på Twilight + de underbara extra materialet.

Idag på skolan gjorde jag bort de muntliga i nationella. Väldigt skönt och tror det gick bra. Efter skolan pyste jag och tränade, hurtig som jag är! Blev väldigt mycket armar idag så imorgon kommer jag nog vakna upp med en härlig träningsvärk. Kommer vara stel som en pinne alltså, haha! När jag kom hem var jag jäkligt hungrig så käkade middag medans alla i min familj, förutom min big brother, pyste åt varsitt håll. Sen fixade jag ihop en härlig jordgubbs smoothie och satte mig framför datorn och kollade på mitt älskade The hills.

That's about it! Have a nice evening everybody :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en galet mysig dag ;)

Åh jordgubbar det måste jag köpa hem och äta i helgen,mums :D

2009-04-29 @ 22:44:44
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0