Headache


Jag har en sån jävla huvudvärk att jag snart inte vet vars jag ska ta vägen!! Det trycker från alla hörn i skallen o inte ens ipren vill hjälpa. Undra om det är migrän jag har. Sitter iallafall nu och skummar igenom NK boken lite inför provet imorgon men det går inte så bra, ingenting vill mitt huvud ta in, känsligt för allt ljus så sitter nu i mörkret. Förutom dataskärmen som lyser i fejjan på mig. Tror jag ska lägga mig och sova, orkar inte vara uppe längre.

Idag har jag iaf varit hurtig och varit på gymmet i min ensamhet. Nä men faktiskt så var det jäkligt skönt att träna själv. Känner mig mer koncentrerad och taggad än vad jag trodde jag skulle göra. Var planerat att jag skulle vara med fröken larsälv idag och ringa runt till olika hotell/vandrarhem i umeå inför helgen men hon verkar ha glömt bort det!

Nåja nu ska jag väl försöka vara duktig och läsa en stund till. Annars tror jag att jag lägger mig i sängen och drar igång någon film. Imorgon har jag två prov att ta i tu med. Skönt att vi iaf inte går till fem! Imorgon kväll ska vi fira emma som fyller 18år på torsdag med middag på waldorf. Ett plus till det iaf! Hoppas ni får en bättre kväll än mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad jobbigt med huvudvärk :(

2009-04-27 @ 20:09:21
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0