April april din dumma sill!


Nu är även onsdagen avklarad och imorgon är det torsdag. Bara en dag kvar till helg nu. Denna vecka har verkligen rusat förbi. Och idag är det den första april. Jag har gått på ett aprilskämt idag av två. Sandra försökte dra till med ett men tyvärr känner jag henne alldeles för väl, hihi!

Naglarna som nina gjorde på mig idag blev verkligen superfina. Värd varenda minut jag spenderade inne i salongen. Ska försöka ladda upp en bild på dem imorgon om jag lyckats hitta min mobilsladd vill säga. Men bilden gör dem inte rättvist. Jag valde en knallrosa färg att använda för att dekorera naglarna och nailstickers till det. Super fint verkligen!

Men nu däremot ska jag kika några avsnitt på The Hills tänkte jag. Har haft en dags uppehåll från det och det räcker! Hähä I´m a neird. Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lät som en riktigt mysig dag :)

Har också haft dags uppehåll med The hills men idag ska jag dra igång igen :)

2009-04-01 @ 20:40:57
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0