Winning streak

Ojoj Nathalie är glad, nu är det ca 12 timmar kvar tills OTH kommer ut. Amanda å jag har redan planerat att ställa väckarn tidigt imorgon så det blir att nöta innan skolan börjar ;) Herregud hur vi är! Men är man beroende så är man.

Idag har det varit en lång och förjävlig dag i skolan, men som tur är så har mitt humör varit på topp hela dagen iallafall! Fick ta den tidigare bussen in så jag inte skulle komma försent och som tur är hade jag Frida Oja som sällskap så chillade på med henne på kungsfågeln ett tag och sen var det dags för Praktisk marknadsföring. Dagen rullade på och lunchen idag blev även onyttig. Men när det är fisk och man går till fem så blir det så. Sandra mitt lilla gullefjun bjöd mig och Amanda på stinas ;) Sen var det dags för den långa håltimmen så vi gick in till stan ett tag. Klippte luggen och sen gick vi och köpte lite mellis på konsum. Sista lektionen var Företagsekonomi och jag har bara haft en lektion och är redan stensäker på att det ska jag byta bort! Imorgon blir det också en lång dag men sista lektionen har vi varmkök så förhoppningsvis går det inte lika trögt! :) Nu ska jag lägga mig och slöa framför tvn en stund.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0