Sooner or later, we´re gonna look back on everything

Sitter och lägger in musik på mobilen och tänkte ta mig tid och skriva några rader nu medans det kopierar över. Ända sen pappa installerade om datorn med dehära Windows Vista tycker jag allt börja sega? :O Gillade det gamla bättre.

Idag har jag varit hemma från skolan som vanligt, och nu känner jag ångesten börja krypa mer och mer för varje dag i kroppen. Men vad ska jag göra? Känns helt värdelöst att palla sig till skolan när jag är så trött och utmattad och hostar varenda sekund. Viktoria var snäll och tog hem böcker åt mig igår så har iaf försökt titta igenom lite smått inför Bengts prov som jag missade idag. Har även två prov i varmkök att göra, HJÄLP!! Annars har det inte blivit så mycket gjort, har kollat en massa på tv så mina ögon är snart ett par fyrkanter.

Nu tänkte jag faktiskt kika på det nya avsnittet av 90210. För alla er som kommer ihåg Beverly Hills så har dom gjort en "ny" serie av den. Funkar faktiskt. Nu när det är två veckor kvar tills man får se nästa One tree hill och Gossip Girl får man väl ha något annat att se framemot. Imorgon blir det att ställa väckarn tidigt igen, ska masa mig till skolan ett tag iaf. Nu ska jag gå och dricka lite te å ta mig något att äta och sen blir det sleep time! Ciao


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0