Sjukling

Jag är sjuk sjuk sjuk sjuk gånger sjuk fortfarande. Och nu har det bara blivit värre. Varit hemma typ hela förra veckan och sängliggandes hela helgen. Är så skör och har ingen kraft längre så ingen kan typ ens peta på mig. Idag pallrade jag mig iaf till skolan för att försöka vara ett tag iaf, där jag möttes av min klass som alla satt å klaga på hur blek jag var :( Haha har saknar er med! :P Har halvsovit genom lektionerna och nu har jag tagit hem lite arbete som jag ska försöka få gjort för vet inte om jag kommer åka fara tillbaka imorgon igen. Blir nog ett till besök hos farbror doktorn för min hals är värre än vanligt.

När jag kom hem från skolan bäddade jag ner mig och har sovit till nu, och är fortfarande helt slut. Fick ta en paus från vilandet för nu väntar One tree hill, Gossip girl & 90210.  

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0