Let me fall even if I hit the ground

Tror jag har nyst ca 10 ggr på raken nu, det är riktigt sådär super kul. Förkylningen verkar sitta på mig som ett jäkla plåster och bättre blir det inte. Känner att halsen blir ett snäpp värre varje dag och skulle inte förvåna mig om det skulle bli så att jag äter medicin för halsfluss nästa vecka typ. Jag som tycker jag varit så duktig med att ha varma kläder och en sjal runt halsen, men ikket!

Nu sitter jag här med Donna i famnen, hon har somnat och verkar inte vilja flytta på sig. Hon e så söt när hon ligger och drömmer och tassen rör på sig framför ögat som att hon gömmer sig. Idag har jag inte gjort ett skit, stannade hemma från skolan för att jag mår kasst. Har legat och glott på 24 hela dagen och sen la jag mig på soffan och sov i några timmar. Imorgon har jag en lång dag med en massa lektioner så det är bara palla sig till skolan om jag inte ska missa hur mkt som helst.. BLÖ :/ Nu ska jag iallafall ta en varm dusch sen ska jag göra i ordning te och mackor å ta filten med mig till soffan och mysa framför tvn med mami. Höres snart igen, puss på er alla!



Mina fina änglar <3

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0