Haven´t you heard that I´m gonna be okay?

Nu ska ni få höra att jag har varit så duktig och dragit på mig körtelfeber, NICE! Och att det bara att är ett virus som inte går att behandla med pencillin stör mig ännu mera för man får sitta och plågas hur länge som helst. Läkarens råd var: Sova minst 15 timmar per dygn. Jo ni har nog sovit 20 kanske, vissa dagar har jag varit i säng halv 9 och då har jag sovit kanske 5 timmar redan under dagen. Haha och ska säga er att jag har inte lagt mig så tidigt sen, eeh ja när? De som känner mig vet ju att jag är lite av en nattuggla. I natt har jag inte fått en blund överhuvudtaget, har hostat hela natten och när jag säger HELA natten så menar jag verkligen det också. Blö

Veckan som varit har väl varit upp å ner kan man säga, har iaf lyckats vara i skolan några timmar. Tur att alvedonen uppfanns, då blir man genast lite piggare! Gjorde misstaget att fara på hockey i lördags och kolla när Luleå mötte HV71 och dom förlorade ju igeeeen.. Det var inte det smaraste draget, men det e så jäkla långtråkigt att sitta här hemma. Febern kom tillbaka typ direkt jag kom innanför dörren här hemma.

Har lyckats pajja min mobil igen, ovanligt? Fast denna gång var det inte mitt fel. Kommer inte in på menyn för skärmen är helt svart så nu blir det ännu en mobil att lämna in på lagning. 3e mobilen vi skickar in denhär månaden! Men som tur var fick jag låna Tobbes gamla mobil, tack!! :) Blev ett långt inlägg denna gång, känns som att jag inte skrivit nåt på ett tag. Förutom om min sjuka då, men blir inte så mkt annat gjort som ni kanske förstår. Nu ska jag försöka äta lite frukost sen kika på Heroes. Byeee

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0