Do you dare?

Idag har jag umgåts med min kära väninna Amanda. Det har varit svammel ända från morgonen till nu typ och mer lär det bli. Och idag var första skoldagen för mig på hela veckan eftersom jag legat hemma och varit snorig och haft halsont. Men dock så skulle jag bli på dåligt humör direkt jag stigit av bussen, men det behöver vi inte diskutera hära.. Slutade redan vid 12 tiden eftersom jag inte kunde vara med på idrotten så jag och Amanda tog bussen hem till henne och gjorde oss mellis eftersom lunchen i skolan smakade skit. Haha btw så fick vi trosor och en "Hångelask" av Majbritt idag, gölligt ;) Aja idag har vi slöat framför tvn några timmar, vi tankade hem en film My moms new boyfriend men dock så somnade jag ett antal ggr under den så tillslut var filmen över! De snuttar jag hann se av filmen var iaf roliga, haha :P Flottat med kladdkaka och godis har vi också gjort, och OBOY ni skulle ha smakat våran kladdkaka idag. Super jäklaa gooo!! Nu ska jag lyssna på Amandas surr och svammel ett tag till sen blir det Idol som ikväll sänder Luleå auditionen, ska bli kul å se om det är någon kotte man känner igen. Puss å kram skumbanan, tur att jag e glaa! (övertrött Nathalie.)



Dagens kommentarer:

Jag: Amanda, fasiken vad gott med Boyarder, blir du inte liteee sugen!?
Amanda: Va fasiken e Boyarder?! (Det är Amandas favoritgodis)

Amanda: Asså Natta jag ska seriöst lägga ner msn.
Jag: Vadårå?
Amanda: Den ända jag pratar med är typ....... dig!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0