Blablabla

Är trött som ett psyyyk och mitt halsont har kommit tillbaka! Nice verkar som att jag aldrig ska bli kvitt denhär skiten. Har varit klar att gå och sova redan vid klockan 7 men då vaknar jag väl före tuppen imorgon vilket kommer bli ännu värre.

Helgen e sluut och nu e skolveckan igång igen, och denhär veckan ska jag FÖRSÖKA vara hela veckan om inte sjukan hindrar mig. Inte särskilt kul å vara utan linser och se suddigt heller, vilket beror på att jag kan få inflammation i ögonen å grejer när jag har ett virus i kroppen eller något liknande? Äh var nåt såntdär optikern snackade om iaf! Idag har vi bara haft tre lektioner, tack å lov. Vilket mina måndagar förhoppningsvis kommer se ut resten av terminen eftersom Psykologi grupperna verkar vara fullsatta denna termin. Skönt att slippa gå till 5 i varje fall, så jag klagar inte. Strosade runt med Amanda på stan en sväng efter skolan å vi gick och provade typ halva Stadium kändes det som, hade en liten klä hög på golvet så det såg lite småsött ut ;) Amanda gick därifrån med en snygg Adidas kofta i svart å vitt iaf medans jag la undan en i rött å vitt som jag och mor senare på dagen for in och köpte. Sen for vi hem och käkade middag och jag somnade på soffan som vanligt, med världens finaste huvudvärk. Puss på den. Nu ska jag kika på Greys anatomy tänkte jag, ska försöka hålla mig vaken till 10 åtminstone. Imorgon är det skola till 5 med Varmkök som sista lektion. Nu kanske jag ska tacka för mig, ska gå och fixa mig lite te så halsen mjuknar upp lite, ciaociaociao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0