Just stand up

Nu har jag just käkat middag å nu sitter jag hära å poppar lite musik. Mami och jag har varit på ranten, först skulle hon förbi läkaren sen for vi till expert för att hämta min telefon som skulle ha kommit från lagningen. Men den gick tydligen inte att reparera (?) :O Så de har skickat en ny telefon som jag nog får i veckan om jag har tur. Skolan idag knallade på. En flicka från Estetiska programmet gick bort i helgen så vi gick dit och skrev en rad i boken.. Så fruktansvärt hemskt och alla tankar går till de som stod henne nära. Vila i frid.

Ska försöka plugga lite nu tänkte jag. Ligger efter med skolarbetet och allt känns bara så tungt just nu, orkar inte med skolan längre. Som tur är så är det inte länge kvar tills höstlovet börjar, då får man vila en vecka iaf sen blir det nya tag. Kanske orken kommit tillbaka då? Imorgon är iallafall min första lektion inställd så det blir sovmorgon till kvart över 12. Otroligt skönt! Nu ska jag gå och läsa igenom boken i Inköp och varuhantering sen ska jag ta mig en dusch. Heipa





Otroligt fin låt.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0