Going under

Här har jag inte varit så aktiv på några dagar ser jag. Orken har inte funnits och egentligen gör den inte det nu heller, men någon rad kan jag klämma in medans jag väntar på att Desperate ska ladda klart. Kallt har det då börjat bli ute, har tagit fram vinterjackan och invigde den för första gången idag denna vinter. Vill dock ha en ny jacka men har inte hittat någon ännu så vi får väl se hur det blir med det! Dagen har varit lång idag, men som tur är så börjar den gå mot sitt slut. Den ville som aldrig ta slut och vi hade näthandel sista timmen vilket inte riktigt är mitt favoritämne.. (De som går i min klass förstår varför). Som tur var blev lektionen inte lång, gjorde klart uppgifterna sen traskade vi in till stan och jag mötte upp mami. Gick runt på stan ett tag och hittade ett par urgulliga skor som ska bli mina nästa vecka! Och imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka min telefon från verkstaden. Och HEL denhär gången hoppas jag!!

Annars har jag bara tagit det lugnt, har legat och myst på i soffan och kollat på Beverly Hills, de gamla avsnitten. Sen efter middagen kom Nathalie å vi käkade lite glass och kollade på film oså. Hon pyste hem för en stund sen. Nuu är avsnittet klart så ska dra igång det sen ska jag nog krypa till kojs. Ha det brao




Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0