Gammalt dagboksinlägg

Jag och en anonym vän letade igenom hennes gamla lådor med papper och böcker ikväll och hittade ett gammal dagboksinlägg av hennes syster för 3 år sen då hon var 10 år gammal. Måste skriva det här i bloggen för jag har skrattat så fruktansvärt mycket åt det och inlägget blev bara roligare för varje rad. Tror hon fick lite hjälp av sin far när hon skrev det! Nåja here it goes:

10 Januari 2005

"Jag vaknade på morgonen. Sen gick jag på toa. Då var jag lös i magen. Då gick pappa och ringde till Sunderby Sjukhus. Där sa dom att jag skulle fasta med proviva i två dagar. Då tänkte jag nej inte nu igen. (HAHAHAHAHA) Jag ville att ambulansen skulle komma och hämta mej. Hejdå dagboken."

Verkar som att det inte var första gången hon var lös i magen ;) Hon var nog ganska less på det. Hahaha så jävla bra. Ursäkta våran humor men John Blund är på väg och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0