Breathing your love

Sitter å smäller i mig mackor å varm oboy och kikar på hockeyn. Å tamefan Luleå gjorde nyss mål!! 2-2 mot Modo så nu får vi hoppas det håller i sig, men som sagt ska man aldrig hoppas på för mycket för det brukar vända ganska snabbt har man ju märkt. Idag hade jag sovmorgon till kvart över 12 och eftersom det inte går någon buss vid den tiden från där jag bor så skulle pappa komma och hämta mig från jobbet. Jodå, trodde jag ja. Pappa hade glömt bort mig så 5 i 12 står jag klar och väntar på att han ska dyka upp men ikket det. Ringer å hör vars han tagit vägen och då sitter han fortfarande på jobbet och då låter det: Men oj, jag har glömt att jag skulle hämta dig! Haha ibland är han lite för trög min far.

Gick iaf till 5 idag, vilket inte var lika jobbigt som jag trott. Första gången jag var in i köket och arbetade idag på matkunskapen och roligt hade vi! Vi lagade en Risotto med svamp. Och nog gick det att äta, men inte någonting jag skulle laga här hemma. Efter lektionen gjorde jag bort ett prov och sen knallade jag och Amanda in mot stan och gick förbi Kiosk baren en sväng innan bussen gick hem.

Och är inte lite förbannad på Expert heller! Har ju lämnat in min mobil på lagning och fick tillbaka den för kanske 1 o en halv vecka sen och när jag fixat i ordning den och stoppat i mitt kort och startat den, då börjar den genast tjorva! Den började blinka alla möjliga färger och slog av hela tiden. Så då for vi ju tillbaka med den och dom skickade iväg den igen. Då bytte företaget som lagar den ut den till en alldeles sprillans ny istället för att den inte gick att laga och då fick jag den idag. MEN TAMEFAN DÅ ÄR HÖGTALAREN SPRÄCKT PÅ DEN!! Så den funkar ju fan inte heller, när jag pratar i telefon sprakar det o piper hela jävla tiden. Fan vad less jag blir. Blö nu ska jag gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0