When you can live forever - what do you live for?

Har precis käkat, blev kyckling och klyftpotatis. Ganska smarrigt faktiskt! Nu väntar på att Johanna ska masa sig hit, hon ska nämligen bli brunett idag så blir jag som får "leka" frisör. Och efter det är det bio som gäller :)

Idag på svenskan som förövrigt var min enda lektion idag såg vi film. Jeanne d´arc ? eller vafasen den hette. Hemsk början på filmen var det iaf.. Vi skulle se den eftersom att vi kommer att hålla på med Medeltiden nu framöver på svenskan. Vi hade inte någon lärare idag heller så vi smet lite tidigare från lektionen för filmen var ganska tråkig så traskade mot stan med Sandra å Johanna. Gick en sväng på stan och kikade runt sen for jag hem och somnade på soffan. Har vaknat  väldigt tidigt imorse med tanke på att jag ändå hade sovmorgon. Tack vare en av mina hundar. Mimmie skulle iväg till hundfrisören imorse så hela familjen for iväg och Donna blev kvar här hemma och min dörr var stängd så hon trodde hon var helt ensam så hon börjar yla och grina något kosmiskt! Sen när hon märker att jag skriker åt henne så då ska hon ju in i mitt rum och när jag tar upp henne i sängen då ska hon leka, så hon sätter igång och bita i mina fötter och hälar så jag råkar kicka iväg henne för det kitlaas ju inte liiiiiiiiiite. Hon pep till och fick otroligt dåligt samvete och var faktiskt inte meningen att göra illa henne. Efter massa om och men la hon sig äntligen ner och somnade iaf. Lyllo henne då för jag hade ju hunnit bli pigg och alert..


Slänger in en gammal bild på mig och min snygging!


 


Kommentarer
Postat av: gabi

hur var din älskade film då? :D

2008-11-21 @ 21:36:38
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0