Pokerface

Ja jävlar här är det ett tag sen jag varit aktiv. Sitter hemma hos Natta å lyssnar på hennes små damp attacker! Nu är lovet slut och alldeles för fort har det gått, men skönt har det varit och har verkligen behövt att vara ledig. I går for jag till Sandra när hon kom hem från Övertorneå och vi for in till stan och käkade middag på max och pratade om en massa som hänt. Har saknat henne grymt mkt! Blev kvar där i någon timme sen fick vi pallra oss därifrån till Willys och handla lite. Haha jag och en kasse mat i famnen när det är halt ute är ingen smart idé! ;) När vi väl kom hem till Sandra slog vi på Another Cinderella Story. Jätte gullig film! :) Sen blev det en massa svammel innan vi somnade strax efter 12 tiden.

Idag hade vi bara 2 lektioner, eller egentligen bara en. Ingemar sa att vi fick jobba hemma ellernåt sånt så då gick jag på stan med Sandra Gab och Iluta ett tag. När vi väntade på bussen blev vi intervjuade från tv typ? :O Så ska bli kul å se när det kommer visas ;) Hihi! Nåväl tror jag avrundar hära för idag. Hejsvejs


Baby, you is the diamond that lasts forever
And I just can't take a single step without you
Baby, to you I'll always be a faithful lover
'Cause my heart can't make a single beat without you

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0