Saturday

Har precis varit ute med hundarna och nu kollar jag på Dirty sexy money. Är typ det ända som finns att se och 5an verkar ha haft maraton på det ända sen förmiddagen. Johanna å jag vaknade upp vid halv 12 imorse å låg och drog oss ett tag i sängen sen pallrade vi oss upp å käkade frukost. Sen klädde vi på oss och Johanna gick hem och mormor, Eva o Viktoria kom hit och käkade tårta!

Igår blev det middag på Waldorf med alla tjejer. Trevligt hade vi det och mycket god mat! :) Tack för alla fina presenter <3 Efter en lång och trevligkväll tog vi taxin hem, där jag fick mig en liten överraskning. Haha efter att ha samtalat med taxichaffisen ungefär ända hem så är det tydligen en av min brors bästa kompisar. Sjukt liten världen är.

Nu ska jag gå och rasta hundarna sen kommer Johanna hit och vi ska mysa framför tvn och bara ta det lugnt. Ciaoo

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0