I´m in love

Åh Twilight var helt underbar igår, tror hela biografen hörde mina och Johannas små dampattacker i mörkret. Haha kan ju trösta mig med att alla flickor lät precis likadant som vi iofs :P Filmen var hur jävla bra som helst och blev inte ett dugg besviken, går å tänker på den hela tiden så måste gå och se den en gång till nu i veckan för klarar nog inte av att vänta tills den kommer ut på dvd. Haha fan vilken tönt jag är!

Sitter å nördar hemma hos Johanna, hon var precis å käkade så försökte fördriva tiden lite hära. Var tänkt att vi skulle gå på hockeyn men slöheten tog över så det blev en hemma kväll istället. Tidigare idag for jag och handlade en sväng med mamma på Ica maxi eftersom det blev jag som fick bestämma middagen. Kött och potatisgratäng, yummie! Nå nu ska vi försöka komma på något att göra denna lördagskväll, och bra blir det säkert!



Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0