I´m immune to you now

Är trött å förbannad. Bra kombination.

Försöker fixa Fridas bloggdesign men allting verkar skita sig, så fort jag börjat få till det så är det något annat som sticker ut och ser förjävligt ut och då måste jag börja leta i kodmallen där det inte är liiite koder heller efter felet. Åh vad tröttsamt. Får bli imorgon ellernåt..

Imorgon och på fredag har vi MR dagar eller vad det nu hette så vi ska vara på kulturenshus i någon timme och gå på föreläsning typ? Börjar vid 9 så förhoppningsvis blir dagen kort. Blir väl tårta när jag kommer hem hoppas jag och på kvällen blir det nog hockey. Min födelsedagspresent från gänget kan väl vara en vinst iaf? Återstår att se.

NU ska jag lägga mig i sängen å kolla på Greys anatomy å vänta på bättre tider, sen sova. God natt

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0