Don´t waste your time

Luleå fortfarande obesegrade 5e matchen i rad nu och det skrivs att de är elitseriens bästa lag just nu, vad händer? :O Har kikat på hockey med mor och far ikväll och käkat vindruvor. Idag orkade jag inte med varmkök, det kliar i min hals och irriterar hela tiden så ni ska få se att snart är jag sjuk igen vilket jag inte har tid med!! Helvete har redan missat hur mycket som helst i skolan. For hem och tog mig en dusch sen slog jag faktiskt på Pelle Svanslös.. Haha ja det får man faktiskt göra även fast man är 17år! Jag får mina ryck ibland.

Har även hunnit se veckans Gossip girl och One tree hill. Och jag vet faktiskt en liten spoiler om Peyton så de som inte vill veta i förväg ska då sluta läsa nu. Hon är gravid därför hon får dedär "anfallet" i slutet av dagens avsnitt så det är inte en hjärtattack ellernåt som jag och Sandra gick å spekulerade om idag.


Nu ska jag fortsätta och fjanta mig framför tvn med Pelle Svanslös. Ni fattar inte hur mycket jag ligger å garvar åt Bill och Bull! Haha fasen vad söta dom är. Blir en tidig kväll, för imorgon börjar jag 8.15. Blöö!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0