Birthday

Har precis kommit hem, grabbarna uppfyllde min önskan om vinst ikväll, 3-2 mot Modo! :)
Idag fyller jag nämligen 17år, woho. Tack till alla som kommit ihåg att gratta mig idag, PUSS PÅ ER!

MR dagen gick undan, vi var snabbt på en utställning på skolans bibliotek sen gick vi till kulturenshus och skulle kolla på en annan utställning och efter det slutade vi. Vilket blev vid 10 tiden, jäkligt skönt men kändes lite smått onödigt ändå. Sandra å jag pyste då till Shopping å kollade lite sen träffade vi Johanna och hon hängde med tills hon började. Blev lunch på Max då även mami kom. Sen kom Emma å Gabi också förbi, efter det var det raka vägen till Vero Moda där jag prövade ett antal klänningar inför imorgon. Hittade en iaf som jag tror att jag köper imorgon. Imorgon börjar jag kvart i 9 å ska vara på kulturenshus igen, då är det dags för föreläsning. Zzzz.. Jag å min rastlöshet går inte riktigt ihop med att sitta tyst i någon timme å inte få röra mig, ska bli intressant att se hur jag ska lyckas.

Nu tv time.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0