This is my now

Då var helgen till ända och skola imorgon igen, blö. Idag har jag vaknat halv två, har sovit alldeles för länge men jag är fortfarande trött. Förstår inte vad det är med mig. Ska kila iväg och se Andra avenyn om ett tag.
 
Helgen har spenderats med tjejerna. I fredags hade Nathalie grillkväll hos henne, go mat och en massa skratt. Och igår gick vi stadsmaran, tungt var det så man var lagomt glad när man såg målet. For hem och käkade, duschade och bytte kläder sen åkte jag och Frida till sunderbyn och var med Sickan. Fick skjuts till Godishuset så vi köpte oss lite karra sen la vi oss i sängen och tittade när Sverige fick stryk av Finland. Var ju också super kul :) Sen blev det en hel del svammel från min (Junior Wallenberg) och Sickans sida. Haha herregud hur vi höll på, har fortfarande ont i magen sen allt garv från igår. Sen gav vi upp och slog på en film, Catch and release hette den. Men var bara Frida som var duktig och tittade på filmen för jag och Sickan somnade. Sen ringde pappa och jag for hem och kröp ner i sängen. 

Nåja nog om det, nu måste jag läsa lite till idrottsprovet imorgon. Höhö wish me luck. 


   

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0