The truth is a stranger

Har precis gjort slingor på Viktoria och färgat Evas hår. Nu är det bara att hoppas på att resultatet blir bra :) Har sjukt ont i huvudet, och jag har börjat inse att det nog är pg a mina linser. Känner att så fort huvudvärken kommer är det torrt i ögonen så jag måste nog beställa tid hos optikern och titta vad felet är.

Idag blev det en kort dag, skönt. For till sunderbyn med Amanda och hälsade på Elin en sväng på Kråk. Sen for vi hem till Amanda och fixade oss lite mellis och satte oss framför tvn och bara tog det lugnt. Grymt skönt. Mamma kom och hämtade mig vid halv 2 och vi for en sväng till storheden och kikade runt. Hittade mig iaf ett par jeans :) Sen köpte vi med oss baugetter hem och käkade det sen gick jag ut med vovvarna en sväng. Ikväll blir det att plugga stjärten av sig, alltid lika nice. Men måste även hinna med att lira lite GH. Var som ett tag sen nu ;) Imorgon blir det att springa på stan och försöka hitta present till Nathalie som har grillkväll tomorrow och sen ska det även hinnas med goo lunch på Exotic med tjejerna. Nu avrunda och pysa hemåt! Heipa


image34

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0