I dare you to move

Då var jag tillbaka! Ursäkta för att jag varit så otroligt aktiv hära! Har fått höra nu att jag är tråkig så är väl dags att skriva några rader :P

Idag, sovmorgon till tjugo i tio sen näthandel på morgonen. Gjorde bort de sista på mitt turismen arbete sen på data lektionen var det dax för redovisningen. Sjukt skönt att ha den bort gjort! Sen hade vi lunch och Anabanana kom och käkade med oss eftersom flickan är ute på prao och sopar hår på Gossip ;) Sluta klockan kvart i tre och då tog jag bussen hem. Imorgon är det dax för andra delen i matte nationella, om jag är taggad? Jojo ! Äh bara bita ihop, sommarlovet närmar sig med storsteg, underbart. Nä vetni nu ska jag gå ut med mina vovvar sen lägga mig på soffan en stund, har sjukt ont i skallen. Ha det!


You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe sopa hår

2008-05-12 @ 22:58:40

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0