Feels like tonight

Blöö min huvudvärk har kommit tillbaka tack vare att min far är segast i världen med att beställa nya linser åt mig. Visade sig att jag fått sämre syn vilket gjorde att jag hade migrän och torra ögon varje dag. Så där jätte kul kändes det ju, men det är ju tur att det går att rätta till snabbt. Så nu tills pappa får fingrarna ur arslet måste jag använda de gamla linserna om jag ska se något överhuvudtaget.

Idag sovmorgon till tio, svenska var första lektionen på schemat där vi såg någon otroligt dålig film. Vad den hette kommer jag inte ihåg dock. Sen hade vi håltimme så då gick vi in till stan och köpte oss fika som vi skulle ha med på matten. Efter matten gick jag å Amanda in till stan en sväng och satt å häckade så slöa som vi är. For hem vid tre och då gick ja å mamma ut med hundarna på en promenad. Sen handlade vi lite käk till middagen. Nu har jag precis plockat undan maten och hjälpt till att diska så nu ska lägga mig på soffan en stund för är så jäkla trött. Heipa


Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0