Imorgon!

Ja då var man tillbaka i skolan igen, känns lite knasigt eftersom jag inte varit här på två veckor :o Det känns som jag missat hur mycket som helst för förstår inte ens vad min klass pratar om nu förtiden! Just nu har vi näthandel, vi skulle kika på Arbetsförmedlingens hemsida så passade på att skicka iväg lite ansökningar om sommarjobb. Vill verkligen ha någonting bra i år och inte dedär jäkla Feriejobbet.

Huvudet är tungt idag, känner mig inte ett dugg frisk. Blöö

Skoldagen lär bli kort för mig, har prov i powerpoint nu, sen lunch och idrott. Dock kan jag inte vara med på idrotten och det säger ju sig själv, så lär väl åka hem därefter. Har lyckats smitta Sofie också som ligger hemma och är sjuk, haha! Det var på egen risk gumman ;) Nä nu ska vi inte vara skadeglad. Nu måste jag gå och få tag i en ledighetsansökan eftersom vi sticker imorgon. Heipa


image15

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0