I'm barely holdin' on to you

Jah då sitter man här, sjuk med feber, halsont som bara den och ont i magen. Det här är verkligen livet! Var meningen att vi tjejer från klassen skulle mysa ikväll men istället blir det jag och ipren som håller ihop ikväll.

Nu är det bara ca en dag kvar av lovet, usch jag vill inte!! Och om sjukan håller i sig blir det nog inte skola för mig på flera dagar. Pluset är ju att vi åker till Stockholm snart, jag Amanda och Anna. Hihi :) Blir shopping på tisdagen och Rihanna på onsdag kväll. Nåjo sen är det ju någon jävla idiot som snott min telefon, så lilla jag är utan mobil nu i några dagar till. Halebop är så jävla segt! Nä nu ska jag sluta gnälla och ringa Fridus en sväng och höra vad hon har för sig, är jäkla rastlös. Höööres


Skit :/


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0