Hate that I love you so

Då var man hemma igen, känns ganska tråkigt men.. Borta bra men hemma bäst - right?

Fridus kom precis till moi, vafan vi ska hitta på vette kerstin. Sofie ville att vi skulle komma förbi men kändes otroligt jobbigt att gå dit. Borde egentligen ta fram turism boken och sätta mig och plugga litegranna men blö. Orken kanske kommer senare ;) Hursomhaver så har det varit underbart i Stockholm, dock har vi fått stressa runt. Skulle bestämt hitta ett par shorts och en jacka så blev att söka som en galning i hela Sthlm typ. Tillslut när vi kom till Solna så hade jag turen, allt fanns där. Amanda fick sina skor också, hoho. Sen på onsdagkväll var det ju dags för Rihanna. Och oboy vad bra hon var! Adam Tensta var förband men vette fan om de var någe att hurra över. Hört en låt med honom, My cool som jag nog tror alla hört. Nä nu ska vi gå och göra någon nytta för samhället, eller så inte. Well, höressssss

 

image16

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0