Broken

Är jäkligt rastlös så tänkte skriva några rader hära i brist på annat.

Konstaterades då att jag hade halsfluss - inte nå ovanligt för att gälla mig. Så nu sitter jag fast med pencillin i tio dagar, och det verkar gå väldigt segt för den att börja verka någonting. Tidigare har det räckt med en tablett och jag sluppit halsontet men nu sitter det fan i. Blöblöblö

Igår kom papi hem med en ny mobil till mig, och glaa blev jag :) Sen skulle ju mamma så klart börja gorma om att vi skulle äta max mat men jag fick knappt i mig hälften. Sen la jag mig och kikade på film och tog mig sen en dusch. Satte mig vid datorn en stund och vid tjugo i elva var det sovdags. Funderar nu på vad jag ska hitta på, känner mig rejält uttråkad. Eftersom jag inte smittar längre så var Sofie sugen på att umgås så vi får väl se. Nåja, nu ska jag iallafall gå och duscha. Heipa

You´ll be in my heart


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0