Summer 08

Jaho då var första året i Gymnasiet bortgjort och sommarlovet är här som man längtat till hela året. Även fast vädret idag minst sagt är trevligt. Idag var första dagen på jobbet också, har varit en skön dag. Vi har inte alls gjort mycket på skolan utan barnen har mest suttit framför datorerna, fått slåss om en halvtimme var och jag har suttit och gjort halsband med några tjejer. Började tänka tillbaka när jag satt dära för ca 10 år sen, sjöng/skrek och gjorde ca 1000 halsband under några timmar. Haha!  Sjukt hur fort tiden gått ändå. Var grymt roligt att träffa alla mina gamla lärare iaf :)

Kom alldeles nyss ur duschen, har varit hos några bekanta typ hela kvällen och kollat film. Joppe var så snäll och skjutsade hem mig eftersom det var så kyligt och jag inte hade någon varm jacka på mig precis. Nu på en stund så ska gå ut med mina odrägliga hundar, sen blir det att krypa till kojs. Är jäkla trött kan jag meddelela er om! Hare brao

Saknaaaa

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0