Come and take a look inside

Började jobba åtta idag, har varit en massa tjorv om när vi ska jobba in midsommar för mina handledare säger olika saker så jag blir galen. Men iallafall så har jag suttit och spelat Mix max med barnen i princip hela morgonen. Sen ville pojkarna uppdatera mina kunskaper i Pokemon världen. Vilket gick sådär, haha ! For hem snabbt på lunchen å käkade, la mig framför tvn en stund och tog det lugnt. Är helt slut i huvudet och då har jag ändå bara varit där i några timmar. Efter lunch spacklade jag lite smått och sen slipade jag så vi kunde börja måla. Var dags att måla över de grisrosa väggarna och fräscha upp med vitt, sen ska vi göra en knallrosa fondvägg och en dockhörna. Kommer nog bli super sött :) 

När jag kom hem somnade jag på soffan, vaknade vid middagstid och sen kom Nathalie hit en sväng och vi svammlade på om en massa skit, satt och pratade svengelska och övade upp oss för besökarna som kommer från USA. Haha vilka planer vi har alltså! ;) Imorgon blir det nog en stan tripp efter jobbet, ska uträtta några ärenden sen gå och träna. Blir att fara till Amanda senare och på kvällen blir det fika på Roasters med tjejerna. Mys! Nu kila.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0