With every great love comes a great story

Har precis kikat på The Notebook med Larsälvan. Och lika bra är den varje gång :') Vi har haft fuffens för oss hela dagen och svammlat på om i princip allt möjligt. Herregud sockerkickar eller vadå?


Ska sammanfatta helgen kort:

Var på fredagen och käkade lunch med familjen och mormor på Waldorf. Väldigt smarrigt må jag säga! Kvällen bestod av spel och en massa skratt och prat om gamla minnen med min underbara familj :) Lördagen var vi och kikade på golv och sen på kvällen var jag och mamma barnvakt åt Lova. Söndagen var jag med Nathalie hela dagen och vi svamlade på som vanligt, hände inte mycket utan såg film och käkade glass.

Idag har jag blivit väckt av Lova som lekt elefanhjord ellernåt sånt så vi gick ut och badade i poolen. Efter det kom Nathalie förbi en sväng och vi var hemma med Lova ett tag och gjorde glasstrutar sen promenerade vi till affären och köpte oss lunch. Syster och Thomas stod för matlagningen idag eftersom det är mina föräldrars bröllopsdag idag. Grattis! Blev grillad kycklig med skagen&lax sallad, potatisbollar, melon&fetaost sallad osvosv. Sjukt smarrigt var det i varjefall.

Nu ska vi gå och ordna inför helgen, är mycket som ska planeras! Ciao

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0