The love we share makes us the same

Nu har vi precis nattat Lova. Trött var hon efter att hon suttit och spelat guitar hero flitigt med Thomas! Sitter nu hära med en stor karra påse och funderar på vad man ska hitta på resten av kvällen, kanske kikar förbi Frida en sväng och så slår vi på någon bra film. Maybe baby

Annars idag har jag varit på ranten sen morgonen. Först for vi en sväng till min mormor och fikade, sen fick Lova också sin födelsedagspresent av henne. En Pippi krittavla fick hon. Sen gjorde mormor mig några mackor eftersom jag inte hunnit äta frukost och sen begav jag mig till Isabell. Vi skulle på stan så Berith skjutsade in oss. Gick igenom alla affärer ganska så fort, hittade sjukt mycket fint jag ville ha. Snaart kommer lönen! Sen käkade vi lunch på Dagobert. Efter det satte vi oss på trappan vid kulturenshus ett tag tills min skjuts kom.

Jag stod för matlagningen idag så det blev tacos, väldigt smarrigt. Nu ska jag ta min godispåse och byta till mjukiskläder. Ringa Boman där uppe i Övertorneå så hon inte tråkar ut, sen ska jag sätta mig framför tvn. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0