So yesterday

Blev en tidigt morgon för mig idag, har redan vaknat vid klockan 10 och då slog jag på lite Prison Break. Blev sjukt sugen att kolla säsong 1 från början. Har nu precis klickat iväg en ny beställning på ett par nya bamboo örhängen från Betties galleria. Eftersom mina jag sist beställde hade skadats i leveransen påväg till brevlådan så fixade dom så jag fick ett par nya utan några svårigheter alls, tack!



www.bettiesgalleria.com

Vad jag ska hitta på idag vet jag inte, ser att jag behöver göra en urrensning ur min garderob och införskaffa mig några nya höstkläder.. Får hålla ut tills lönen kommer nästa vecka! Måste fara till Ur och penn en sväng också och lämna in min klocka som har pajjat, vet inte riktigt vad som har hänt men själva armbandet har som börjat låsnat. Sen pratades det om picknick med tjejerna på Floraskulle? Får se vad vädret säger om det! Nu kommer mamma hem med mat från Dagobert så nu kila.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0