Picture this

Har precis varit å storhandlat med mor min, blev en massa mat sen passade jag på att titta in hos frissan och köpa mig en ny hårinpackning. Köpte även hårfärg för nu är det dags att fixa till utväxten. Imorgon kommer syster, Lova och Thomas hit. Dom bilar upp från Stockholm och nu är dom i Övik och ska övernatta dära. Min bror kommer även hem imorgon, som varit i sthlm några dagar med hans Jenny. Han ringde och meddelade att han hade träffat nå kändisar nu när dom springer på stan. Tyckte att han kunde köpa mig ett par skor när han ändå är där nere men dock tyckte han inte likadant, det sög!

Nu ska jag kika lite på Tradera efter en ny I.D foundation & en parfym. Syster sa att hon brukar få det mycket billigare därifrån sen så säljer dom inte Miami glow längre. Bara hoppas jag har turen med mig idag :)

     

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0