Friday

Har kommit hem för en stund sen, har varit på min fasters 50 års fest med familjen. Träffade hela tjocka släkten, det var kul :) Vi gav henne ett present kort på smycka sen även en hel hotstone massage. Tyckte hon behövde det så mycket som hon sliter dagligen!

Idag på morgonen har Lova fått öppna alla sina paket vi köpt åt henne. Sen skulle vi bada i våran pool med Lovas nya badgrejer men vi alla utom Thomas tyckte det var för kallt vatten så han fick bada ensam. Han ville även att jag skulle nämna att han är brunast i hela huset. (Något stolt är han) Då vet ni det! Sitter å disskuterar med min syster vad jag ska göra för tatuering, har stor besluts ångest vars jag ska sätta den och vad jag ska ha. Det är ju en grej man ska vara säker på till 110% eftersom jag nog kommer ha den på kroppen hela mitt liv. Å nu när jag äntligen fått mamma å pappa att gå med på det är det bara jag som måste ta tjuren i hornen och våga. Nu ska jag och min syster göra varma mackor sen sätta oss framför tv.

                                    

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0