Fool's gold

Sitter och räknar ner dagarna nu tills Sandra kommer hit. Blir först Lulekalaset sen efter det drar vi till Stockholm! Har redan fått två samtal av henne idag som börjat med: Jalla jalla mitt liv suger vad gör du? Haha jäkla mupp! :D

Idag har jag sprungit på stan med syster, Thomas och Lova. Äckligt varmt har det varit inne på affärerna också, huja! Blir att fara in en sväng till på fredag också, ska försöka hitta mig något till Lulekalaset sen inhandlar jag resten i Sthlm.

Igår var jag och syster å såg på Sex and the city filmen. Och GRYMT bra var det. Är inte alls besviken men känns trist att nu blir det inget mer från New york och Carries krönikor i tidningen. Blir väl att nöta om säsongerna om man börjar sakna det :) Hon färgade även håret brunt en sväng i filmen, hur fin färg som helst och sjukt snyggt var det på henne! Vi båda två blev förälskade i färgen och jag som redan har blivit sugen på att färga håret tillbaka till mörkt till hösten blev inte mindre heller.. Funderar starkt på Chokladbrunt med ljusa slingor i. Ska beställa tid hos frissan i slutet på augusti så jag hinner ju ändra mig!




Och nu har jag äntligen börjat bestämma mig för vilken tatuering det lutar mest mot. Står fortfarande i valet och kvalet mellan två stycken och dom är anpassade till antingen vid höftbenet eller vaden. Nu ska måste vi bara kirra en tid och jag måste skaffa fram modet. Good luck to me! Men nu ska jag slå på en film,  Fool's gold heter den. Hare brao!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0