Stop & stare

GAAAH jävla Luleå helvete! Mitt humör är nere i botten just nu efter att ha sett HV71-Luleå. Kan det bli värre!? 8-2 till HV!? BLÖBLÖBLÖ säger jag bara!

Nåjo en ganska fin start på detta blogg inlägg, men så kan det gå ibland. Har precis bäddat ner mig i sängen med min värmedyna och känner att jag redan håller på att slockna. Åh jag hatar att vara såhär trött. Men imorgon är det äntligen fredag och lov, kan inte bli bättre! Amanda kommer nog till mig efter skolan, blir nog bara att ta det lugnt skulle ja tro. Fixar fram nån bra film och bara mysa :) Idag slutade vi vid ett, så då gick jag, Amanda & Antonia till arbetsförmedlingen. Brr blåste verkligen kallt idag. Sen tog jag och Amanda nån omväg in till stan igen så när vi väl var framme på Inpuls hade jag nästan ingen känsel kvar i kroppen. Men vi fick ju oss iallafall en liten uppvärmning av biten vi fick gå! Tog bussen hem vid tre och när jag kom hem la jag mig och kikade tv. Slumrade till lite då och då, sen bestämde jag mig för att basta och skönt som tusan var det. Nu ska jag kika lite Greys Anatomy innan jag släcker för kvällen.


image13

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0