Like no one

Har precis sett One tree hill, åh vad jag älskar det <3 Vet inte vad jag ska ta mig till om det skulle försvinna. Blö vill inte ens tänka tanken!

Funderar nu på om jag skulle sätta mig och göra lite matte. Men det får bli om en stund, haha :P Väldigt skön skoldag idag, hade svenska på morgonen då vi såg Pearl Harbor och den filmen får mig alltid att böla som en tok så var lika att jag gick och käkade så jag slapp se filmens slut. Haha vilken fjolla jag är :) Sen efter lunch hade vi bara matte och administration kvar eftersom vi som varit duktiga och gjort de vi ska på projekt & företagande behövde inte komma på sista lektionen. Så det var skönt! Efter skolan gick jag till Gina tricot där min mami och bror var. Hittade mig en hel del kläder och de behövdes. Sjukt mycket nytt och snyggt dom fått in, jises ville typ handla hela affären. När vi väl var klara dära så for vi till Kvantum och handlade lite mat och sen for vi på Dollarstore och fixade en massa till middagen mamma ska ha på fredag för någon jobbar kompis. Sen gav vi oss och for hem. Nu tror jag visst maten är klar, blir nuggets med ris idag. Mumma! Efter det tror jag att jag ska vara lite duktigt och sätta mig med nå ekvationer så jag är redo för matte provet imorgon. Puss



image12

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0