In my dreams

Är tänkt att jag ska börja med maten, men känner varken hunger eller ork till det. Får bli spagetti och köttfärsås idag, min "specialitet" enligt min mor :P Idag skulle vi haft sovmorgon till tolv, svenska läraren var sjuk men enligt Lisette skulle det vara en vikare så det var bara att pallra sig till skolan vid tio tiden. Men lik förbannat när vi väl är där så kommer det ingen!? Lite lagomt less var man. Så jag, Sandra och Amanda gick till Stinas och käkade lunch. Onödigt som fan, men gott. Sen hade vi bara matte och adm kvar, och tror jag satt med en och samma ekvation i en halvtimme och glad som fan blev jag när jag väl listade ut den! ;) Haha jag är ju som jag är. Efter skolan traskade jag och Amanda in mot stan, var meningen att vi skulle gymma men det blev inte för orken fanns helt enkelt inte, så det får bli imorgon :) Istället gick vi och kikade runt på stan ett tag och sen tog vi bussen hem.
 
Vad jag ska hitta på senare är den stora gåtan, jag är så trött att jag redan vill gå och lägga mig. Min farmor fyller däremot år idag, grattis <3 Så tror vi ska fara och gratta henne en sväng, och sen ikväll blir det Grey´s anatomy som jag saknat som en galning! Men nu ska jag iallafall gå och börja med maten innan min lillebror kommer hem och gnäller sönder mig. Puss



image9

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0