Be careful what you wish for

Har precis kommit ur duschen, skönt var det för har varit frusen hela dagen. Tänkte se om jag skulle orka slå på en film men det känns lite jobbigt faktiskt. Haha :P Annars har dagen bara rullat på. Bussen var jäkligt seg imorse så slutade med att jag inte hann med näthandeln och sen när vi hade data skulle jag på hälsokontroll hos skolsystern och slutade med att jag var där hela lektionen. Efter lunchen hade vi idrott, vilket också var jävligt chill för vi pratade bara om kondition. Kändes lite onödigt att man ens bytt om, men så kan det gå ibland! Efter det hade vi bara praktisk marknadsföring kvar och sen slutade vi. Sen har jag bara tagit det lugnt, varit på en promenix med hundarna sen har jag städat mitt rum lite grann. Och nu tänkte jag göra mig en macka och försöka lägga mig tidigt.. Hur det nu ska gå, haha :) Take caaare


Waking up I see that everything is ok

The first time in my life and now it's so great

Slowing down I look around and I am so amazed

I think about the little things that make life great

I wouldn't change a thing about it

This is the best feeling


This innocence is brilliant, I hope that it will stay

This moment is perfect, please don't go away, I need you now

And I'll hold on to it, don't you let it pass you by


Kommentarer
Postat av: Walle

Det är alltid skönt i duschen!

2008-02-18 @ 21:32:30
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Bondbry!

Bra text!

2008-02-18 @ 22:02:09
URL: http://rehabcenter.blogg.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0