Utmaning

Jag har blivit utmanad av Amanda

Regler
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (just nu):
Gossip Girl
One tree hill
90210
Grey´s anatomy
Britannia High
Ugly Betty
Desperate housewives
Veronica Mars

8 saker jag gjorde igår:
Städade
Slingade brors hår
Kollade film
Käka frukt :o
Sov
Pratade i telefon
Duschade
Satt vid datorn

8 favoritrestauranger:
Max
Waldorf
Dagobert
Rogers ;)
Ban Thai
Pizza Hut
:o


8 saker på min önskelista:
Ipod
Träningskort
Kläder
Presentkort
Duntofflor
Underkläder
Smycken
Chris Brown biljett
osvosvosvosv..

Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ROGERS ;)

2008-12-15 @ 16:43:19

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0