Rudolf med röda mulen


Namnsmycke från Betties galleria, men namnet kommer ju förstås vara Nathalie.



Har just käkat en hamburgare. Var ute på långpromenad med vovvarna nyss också. Det var ganska skönt väder ute faktiskt, fast har nog förfrysit min näsa för jag ser nästan ut som Rudolf med röda mulen.

Imorse har jag legat i sängen och glott på Harry Potter och fången från Azkaban som gick på kanal 5. Dock var filmen dubbad till svenska vilket jag avskyr eftersom att det både låter förjävligt och den är mycket bättre på engelska. Larsälv slog i mig en tanke igår, att det faktiskt bara är några dar kvar till jul.. 3 dagar faktiskt, och det känns helt sjukt. Vars är julkänslorna!? Blä vad tråkigt!

Får se vad jag ska hitta på härnäst, funderar på att fara o kolla brors match å hjälpa mami att sälja fika. Men B-hallen är så jäkla kall så får se om jag orkar. Just nu sitter jag och kollar lite på Betties galleria efter ett namnsmycke som jag vill ha, och kan inte bestämma om jag ska ta i silver eller guld. De sa på Boströms ur och guld när vi var där att guldet nötts bort och då är det ju inte särskilt snyggt så silver kanske är bäst då. Nåja jag får se!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0