Normal is the watchword

Följde Johanna nyss hem en bit eftersom jag ändå var tvungen att gå ut med hundarna. Snöar som attans gör det ute och kallt är det. Vintern är nog verkligen här nu. Ikväll har vi sett på Mamma mia och bara slöat. Slutade 5 idag med varmkök som sista lektion. Vi gjorde en morotspaj med feta ost och oliver och jag veet, det låter tamefan inte gott men det var det faktiskt :) Erica och jag jobbade på och blev även att vi gjorde vit ischoklad. Smaskens! Var tänkt att jag skulle fara och kolla på Luleås match ikväll men jag orkade inte idag. Hade sån jävla huvudvärk när jag kom hem och kunde knappt hålla upp ögonen i bussen, jag börjar ana att det är mina linser som härjar för känns som att ögonen är ihop klistrade ibland. What´s happening!?

Nu sitter jag här, kollar runt på en massa bloggar, målar naglarna och pluggar. Bra kombination? Vi har prov i Småföretagande imorgon där vi ska kunna göra en likviditetsbudget å bla bla bla. Usch nu är det verkligen bara att kämpa de två sista veckorna fram till jullovet. Och fyfan vad jag ska njuta!

Haha Gaby och jag har suttit på skolan och lyssnat på soundtracken från Twilight och mongat oss, tror vi är förälskade i filmen och då ska ni inte höra oss när vi pratar om Robert.. När Danne härmade hur vi höll på blev jag lite nervös för vi lät inte riktigt kloka. Wellwell, Gaby det är det värt! Right?! ;) Btw så kom skolkatalogen idag också, med färgbilder och den såg ut som en bok? Va handlade det om? :O Nåja nu ska jag försöka sätta igång med "pluggandet" och värma mig några lussebullar. Kan behövas om jag ska orka detta.



Kommentarer
Postat av: gabriella

hahah åh natta. VI MÅSTE SE DEN IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-03 @ 00:29:36
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0