Mys


Alice och Robin!


Är mätt som ett hus, har precis käkat Tacos och nu sitter jag och pratar med min gulle Sandra. Idag har jag haft sovmorgon till 12.05 och sjukt skönt var det att få sova ut för har varit som en sengångare i veckan. Kanske är därför jag haft en sån jäkla huvudvärk?

Efter jag slutat idag gick jag på stan en sväng med Natta igen för hon skulle köpa klart de sista julklapparna. Vi gick förbi Hemma kväll också och hyrde film Meet Bill och köpte gott till ikväll. Men först blir det att kika på Idol och Johanna kommer väl också förbi :) Sålänge Kevin är kvar så spelar det faktiskt inte så stor roll om det blir Alice eller Robin som åker ut ikväll, men jag tror att det blir Robin som stannar kvar. Nu ska jag hjälpa mami att plocka undan sen ska jag pysa till Larsälv.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0