English

Jag kom hem för en stund sen, har suttit och svammlat med Larsälv och Sofia hela bussresan hem. Vi har gjort en deal, endast engelska får jag prata idag tills klockan slår 00.00. Nice, ska bli kul och se hur det går. Var sjukt mycket skratt eftersom det lät lite knarrigt och dessutom blev det lite svengelska då och då. Nu väntar jag på middag, magen kurrar något kosmiskt. Natta och jag har även planer på att göra knäck lite senare om vi orkar.

Luleå ligger btw 3a just nu i elitserien! Nästan så jag blir lite småstolt :) 11 matcher i rad utan en förlust på ordinarie tid. Hoppas verkligen det håller i sig nu. Har jätte ont i huvudet idag också, tredje dagen i rad. Vill bara lägga mig ner och försvinna just nu. I´m going nuts!!!! Nu ropar iaf pappa att maten är färdig så ska gå och käka köttfärsbiffar och potatismos nu. Då vet ni!



Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0