Dan före doppare dan.


Jag och Hanna på lucian i 9an. Ganska passande bild med tanke på att det är julafton imorgon! ;)


Väntar på att Johanna ska ringa så jag kan börja pysa hemifrån. Vi ska gå förbi Hanna (för sista gången innan hon flyttar härifrån) och gratta henne eftersom hon fyller år idag! Stort grattis! :) Det kommer att kännas grymt konstigt att hon inte kommer att bo där längre, har många minnen därifrån.

Och imorgon är det julafton. Kan tänka mig att Larsälv har nedräkning i timmar och minuter just nu. Haha! Skämtosido. Nämen när det närmar sig jul börjar det snurra i dendär flickans huvud rejält. Det är allt från att vi bara ska se filmer som har något med jul att göra eller så fika lussebullar, pepparkakor osåntdära. Du är ganska gullig ändå ;) Man kan inte hjälpa att man rycks med i hennes julkänslor. Så imorgon, då kommer "hela tjocka släkten". Nästan. Syster, Lova och Thomas kommer dock inte ner i år. Kommer bli tomt.. och sen är moster o steker i Spanien. På kvällen blir det min och Nattas årliga "ritual", att vi träffas på kvällen och går igenom allt vi fått osåntdära. Käkar lite julmat igeen och bara svammlar iväg med våran fantasi som vanligt. Haha nu börjar jag nästan längta en aning..

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0