A long time ago, we used to be friends


Veronica Mars

Sitter och nöter Veronica Mars säsong 3 ännu en gång. Suger att det här är sista säsongen och har inte hört nåt om att det ska komma någon ny heller för den delen. Någon som vet? Tycker avslutet är så konstigt så borde nästan komma, bara hålla tummarna. Är ett tag sen den slutade gå nu.

Tidigare ikväll har jag kikat på hockey med mami o papi. Luleå förlorade mot Djurgården efter förlängning. En något förbannad Nathalie efter det. Så typiskt. Har varit gode trött idag också, somnade på soffan ett antal ggr så nu vet jag inte riktigt hur jag ska fixa att somna ikväll. Blir en utmaning det eftersom jag är pigg som en lärka just nu. Idag efter skolan gick jag å Gab en sväng på stan, lämnade igen en bok och en film sen satt vi å chillade i Smedjan så Gab lyckades missa hennes buss. Bra där att man tänker vad klockan är i huvudet istället för att faktiskt ta upp mobilen och kika! ;)

Imorgon har vi planerat Lucia vaka hos Gab, blir film, pizza, en massa snacks och sockerkickar skulle jag tro. Får se vem som slocknar först. Slår vad om att det blir Emma! Moha!

Kommentarer
Postat av: gabriella

HAHA!!!!!!!1oneone

2008-12-11 @ 22:43:59
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Bilden finns i inlägget som heter full moon :)

2008-12-11 @ 22:52:52
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, men jag är ju kvällstrött !!! Kan inte göra något åt det !! :// =D

2008-12-12 @ 16:03:29
URL: http://eempz.blogg.se/
Postat av: thomas

inget o sura över svårt o slå de bästa laget!!!!! så va nöjd med eran poäng...

ps vi behöver allt vi kan få ligger ju på eran plats dvs nästan sist...

2008-12-12 @ 16:40:23

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0