17.42


Mys



Har julpyntat idag, granen blev just klar. Nu börjar julkänslorna sakta men säkert smyga sig fram. Känns nog verkligare när lovet kommer, eller så är det för att jag blivit äldre. Idag fick jag sova ut. Skönt med en extra dags ledighet. Natta och jag hade planerat lunch på Exotic så vi åkte in med min far som skulle till jobbet där vid 12 snåret. Mätt och belåten var vi när vi gick därifrån och gott var det :) Blev inte kvar så länge på stan, jobbigt när det snöade så mycket och att det var -18 grader hjälpte inte heller. Usch, varför ska vi ha en sån kall vinter? Visst snö är inga problem det är kylan. Brr..

Ikväll blir det att göra bort en läxa, och nu på ett tag ska jag pysa till Larsälv en sväng. När jag nu tar mig härifrån vill säga. Energin flög sin kos och verkar inte vilja komma tillbaka i första taget. Nä skärpning Nathalie!


Broken she
Has her arms twisted
Is pointing at me
I'll stand, but I ain't coming
Over as she
She spoke with a voice
That struck at the sky
She said, "come on over
Bittersweet
I'll wrap you in my arms"
And She said, "Let me sign"
"Let me sign"

Robert Pattinson - Let me sign

Kommentarer
Postat av: Thomas

byter mer än gärna snö o kyla...här är 4plus o regn skit väder i huvudstaden. Inte lätt o få julkänslor då..

2008-12-09 @ 18:30:04

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0